خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام آیت‌الله اعرافی به واتیکان و تمام ادیان جهان: ما بشریت را برای بازگشت به دعا دعوت می کنیم

مدیرحوزه علمیه گفت: به دستگاه واتیکان و تمام ادیان جهان پیام می‌دهیم که ما معتقد به بازگشت بشریت به خدا و احیاء سنت دعا و نیایش بوده و حوزه علمیه قم نیز این مسئله را مهم می‌شمارد و همراه شما خواهد بود.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز در حاشیه دیدار رییس و اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به موضوع روز دعا که از سوی واتیکان اعلام شده است، پرداخت و گفت: امروز بنابر اعلام دستگاه واتیکان، روز دعا در جهان است و ما نیز آن را قبول داشته و برای دعا ارزش قائل هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه ابراز داشت: ما تمام بشریت را برای بازگشت به دعا، نیایش و توجه به عالم قدس دعوت کرده و به دستگاه واتیکان اعلام می‌کنیم که همراه شما هستیم و دست نیاز به سمت حضرت حق دراز می‌کنیم.

وی گفت: به دستگاه واتیکان و تمام ادیان جهان پیام می‌دهیم که ما معتقد به بازگشت بشریت به خدا و احیاء سنت دعا و نیایش بوده و حوزه علمیه قم نیز این مسئله را مهم می‌شمارد و همراه شما خواهد بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما دارای ارزش‌هایی انسانی هستیم که از سوی قدرت‌های شیطانی، قدرت‌های مستکبر و هجمه‌های تکنولوزی پایمال شده و مجددا باید احیاء شود؛ بشر باید همبستگی و اخلاق پیدا کرده تا ظلم را کنار بزند.

منبع حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.