خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خبرنگار ارمنی‌تبار مقیم آلمان، هدف حمله افراطیون قرار گرفت

گئورک الماسیان، خبرنگار و تحلیلگر ارمنی‌تبار اهل سوریه در برلین مورد سوقصد قرار گرفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «گئورک الماسیان»، هنگامی که در یک مکان عمومی حضور داشت توسط فردی ناشناس که سعی داشت با سلاح سرد به وی حمله کند رو به رو شد. آمادگی فیزیکی الماسیان به وی اجازه گریز به موقع از ضربات کارد فرد مهاجم را داد.

الماسیان در مورد این حادثه طی پیامی در صفحه اجتماعی خود نوشت: آنچه اتفاق افتاد، یک ترور آشکار بود که به لطف توانایی‌های ورزشی خود توانستم از آن نجات یابم.

لازم به یادآوری است، این تحلیلگر ارمنی-سوری، طی یک سال گذشته توانسته است با کانال خاص خود در شبکه اجتماعی یوتیوب جایگاه ویژه‌ای در جوامع سوری-عربی برای خود دست و پا کرده و به عنوان یک منبع معتبر خبری مورد استناد قرار گیرد. همین امر موجب خشم افراطیون شده و آنان را بر علیه وی شورانده است.

چنان که بارها سعی در خفه کردن صدای الماسیان نموده‌اند. حتی اخباری مربوط به اخراج الماسیان از آلمان منتشر شد اما اندکی پس از آن معلوم شد تمام این شایعات حرکتی در جهت بستن دهان الماسیان بوده است.

افراطیون که برای رسیدن به اهداف خود نمی‌توانستند به راه‌های قانونی متوسل شوند به ترور این خبرنگار ارمنی روی آوردند و حمله اخیر نیز در همین راستا به اجرا گذارده شده است.

منبع آراکس نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.