خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

استفاده ابزاری جو بایدن از کتاب مقدس

جو بایدن با استفاده ابزاری از مطالب کتاب مقدس، زمان فعلی را زمان بهبودی شرایط اسفناک آمریکا مطرح کرد که بایستی با آرامش و خونسردی آن را حفظ کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، برای خنثی سازی اقدامات خرابکارانه دونالد ترامپ و کسب اعتبار و وجهه لازم در میان مسیحیان آمریکایی، همانند رقیب شکست خورده خود، متوسل به کتاب مقدس شد.

وی در اولین سخنرانی رسمی بعد از اعلام نتایج شمارش آراء، در میان طرفداران خود، عباراتی از کتاب مقدس را خواند. او با استفاده ابزاری از مطالب کتاب مقدس، زمان فعلی را زمان بهبودی شرایط اسفناک آمریکا مطرح کرد که بایستی با آرامش و خونسردی آن را حفظ کرد.

بسیاری از اندیشمندان مسیحی، سخنان او را با توجه به اینکه هنوز وارد کاخ سفید نشده، مبهم دانستند. صحبت های بایدن در شرایطی که وخامت وضعیت پزشکی و اقتصادی جامعه آمریکا، به اوج خود رسیده مورد استقبال مسیحیان قرار نگرفت.

مدتی قبل از برگزاری انتخابات ۲۰۲۰، جمعی از کشیشان برجسته آمریکایی، با بررسی معضلات و مشکلات فراوان آمریکا، اعلام نمودند که چه حزب دموکرات و چه حزب جمهوری خواه پیروز نهایی این رقابت بشود، با اینگونه اقدامات، باری از مشکلات مردم کاسته نخواهد شد.

از نظر سیاستمداران آمریکایی، جو بایدن با این اقدام، درصدد است برای اجرای سیاست ها و تحقق برنامه های دولت، حمایت های مسیحیان آمریکایی را جلب کند تا بتواند با به کارگیری آنها، کنترل و سیطره خود را در جامعه آمریکا افزون نماید.

منبع: رهپویان هدایت

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.