خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم «حملات انتحاری در بغداد» را محکوم کرد

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در محکومیت حملات تروریستی به بازاری در شهر بغداد عراق، بیانیه ای منتشر نمود که به شرح ذیل می باشد

ردنا (ادیان نیوز) – حملات انتحاری در بازار دستفروشان در شهر بغداد، مردم ستمدیده و مظلوم عراق را به خاک و خون کشیده و بیش از ۱۴۲ کشته و زخمی برجای گذاشت.

این بزرگترین حمله تروریستی پس از شکست گروههای تروریستی در سال ۲۰۱۷ توسط نیروهای مردمی عراق می باشد. این جنایت پس از ناکامی دو دهه راهبرد تروریسم درمانی در منطقه، نشانگر آن است که غرب از اشتباهات گذشته درس نگرفته و همچنان در پی ناامنی با بهره گیری از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری در منطقه می باشد.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک و ابراز همدردی با بازماندگان و آرزوی شفای عاجل مجروحین، از تمامی شخصیت ها، فعالان حقوق بشر و جامعه مدنی منطقه و بین المللی می خواهد تا با برنامه ای مدون با محوریت سازمان ملل، تروریسم را به عنوان یک معضل اساسی در جهان بویژه منطقه غرب آسیا چاره جویی نموده و هراس را برای همیشه از زندگی بشر بزدایند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.