خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حزب الله: حمله صهیونیست ها به غزه، جنایتی علیه بشریت است

حزب الله لبنان، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را جنایتی علیه بشریت دانست و گفت که کشتار رهبران مقاومت فلسطین اتحاد ما را افزایش می دهد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حزب ‌الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه جنایتی علیه بشریت دانست که در آن تمام معانی خیانت و تروریسم تجسم یافته است.

این حزب در بیانیه خود افتخار شهادت برای جمعی از مبارزان مقاومت فلسطین را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: کشتن رهبران مقاومت، آگاهی و اتحاد ملت ما را افزایش می‌دهد و ملت ما را مصمم‌تر و استوارتر می ‌کند تا با گزینه مقاومت تا رسیدن به پیروزی کامل پیش بروند.

حزب الله لبنان با جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام همبستگی کامل کرد وگفت: از همه گزینه های مقاومت فلسطینی برای بازداشتن دشمن صهیونیستی از ادامه حملات و جنایاتش ضد ملت فلسطین حمایت می کنیم.

نیروهای اشغالگر اسرائیل در بامداد روز سه شنبه ، نوار غزه را بمباران کرد و در این حمله کودکان، زنان و منازل را نوار غزه هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله ۴ کودک و ۴ زن در نوار و مجروح شدن ۲۰ نفر دیگر شد و سه نفر از فرماندهان جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.