خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دعوت به عشق جهان‌شمول

از اسارت اندیشه انسان تا رسالت مشترک مسلمانان و مسیحیان در دنیای امروز

در یازدهمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان با تاکید بر این که امروز اندیشه انسان به اسارت گرفته شده است، «تقویت کرامت انسانی» رسالت مشترک مسلمانان و مسیحیان عنوان شد.

آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست: خانه مشترک بشریت بنا شود

استاد حوزه با تأکید بر اینکه خانه مشترک بشریت براساس معنویت، صلح و پیشرفت بنا شود، گفت: امروزه وظیفه‌ای سنگین‌تر از این تکلیف بر دوش فرهیختگان، عالمان، مصلحان و صالحان از هر قوم و ملیت و دین نیست.

ابراهیمی‌ترکمان: افراط‌گرایی حاصل دوگانه‌باوری بشر است

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر اینکه دوگانه‌باوری در بین مردم رواج پیدا کرده و نقطه تعادل آنها بهم خورده است، گفت: افراط‌گرایی و خشونت امروز در جهان نیز حاصل همین دوگانه‌باوری بشر است.

تقویت کرامت انسانی رسالت مشترک مسلمانان و مسیحیان است

کاردینال «میگل آنجل آیوسو گیسو» در یازدهمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان تأکید کرد: تقویت کرامت و ارزش‌های انسانی رسالت مشترک مسلمانان و مسیحیان است.

گزارش تصویری یازدهمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)؛ یازدهمین دور ‌دینی مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای پاپی گفت‌وگوی ادیان واتیکان امروز ۲۱ آبان‌ماه، با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

بیانیه پایانی یازدهمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان

یازدهمین دور ‌گفتگوهای دینی مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای پاپی گفت‌وگوی ادیان واتیکان با انتشار بیانیه‌ای پایان یافت.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.