خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

 راه اندازی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اقدام به راه‌اندازی صندوق رفاه دانشجویان نموده است تا دانشجویان بتوانند با پرداخت شهریه خود به صورت اقساط و ماهیانه، با خیال آسوده به تحصیل خود ادامه دهند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ سید امین فضیلت‌نژاد مدیر امور دانشجویی و ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: با توجه به رشته‌های منحصر به فردی که در دانشگاه ادیان و مذاهب ارائه می‌شود و اشتیاقی که برای تحصیل در این دانشگاه و این رشته‌ها وجود دارد، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اقدام به راه‌اندازی صندوق رفاه دانشجویان نموده است تا دانشجویان بتوانند با پرداخت شهریه خود به صورت اقساط و ماهیانه، با خیال آسوده به تحصیل خود ادامه دهند.

فضیلت‌نژاد گفت: افزون بر این، مدیریت امور دانشجویی می‌کوشد زمینه دریافت وام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را فراهم کند. لذا دانشجویان می‌توانند در هر ترم نسبت به دریافت وام وزارت علوم اقدام کنند.

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: شرایطی برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، شهریه این عزیزان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأمین می‌گردد. لذا این دسته از علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه ادیان و مذاهب می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه بدون پرداخت شهریه در رشته مورد علاقه خود در مقاطع ارشد یا دکتری تحصیل کنند. این شرایط ویژه همسر و فرزند شهید، جاوید الاثر، آزاده، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر می‌باشد.

وی افزود: این دانشگاه خوابگاه اختصاصی ندارد اما با توجه به این‌که بخش اعظمی از دانشجویان ساکن شهرستان هستند، معاونت فرهنگی دانشجویی با همکاری دیگر دانشگاه‌های قم، شرایط استفاده از این خوابگاه‌ها را برای دانشجویان خود فراهم می‌کند. لذا دانشجویان شهرستانی مشکلی در تأمین خوابگاه خود نخواهند داشت.

منبع حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.