خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فراخوان دومین نمایشگاه مجازی نفس المطمئنه

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به منظور برگزاری دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «نفس المطمئنه» با محوریت قرآن و امام حسین(ع) فراخوان داد. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و با توجه به رسالت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و ارتباط قیام عاشورا و قرآن، این سازمان درصدد برگزاری دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «نفس المطمئنه» با محوریت قرآن و امام حسین(ع) است.

فراخوان دومین نمایشگاه مجازی نفس المطمئنهرشته‌های مورد نظر در نمایشگاه مجازی نفس المطمئنه شامل خوشنویسی، نقاشی‌خط، نقاشی و تایپوگرافی است و علاقه‌مندان می‌توانند در آثار خود را با موضوع سوره آل عمران آیه ۶۱، سوره مریم آیه ۱ و سوره اسراء آیات ۳۳ و ۸۱ ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹ است و هنرمندان رشته‌های مورد نظر می‌توانند برای ثبت‌نام، ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه مجازی نفس المطمئنه می توانند به سایت reg.isqa.ir مراجعه کنند.

شماره های تماس‌ دبیرخانه ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ و ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ است.

منبع: ایکنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.