خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صدور بیانیه مطبوعاتی بهائیت علیه ایران

نگرانی بهائیت از رفع تحریم‌ها؛

طی چند روز اخیر نیز که دوباره اخبار مذاکرات و بالا و پایین کردن تحریم‌ها داغ شده است، تشکیلات بهائی با صدور بیانیه‌های مختلفی به منظور کارشکنی در اوضاع کنونی، منتشر کرده‌ است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، بهائیت همواره یکی از اهرم‌های فشارهای سازمان مللی برای ایجاد و تشدید تحریم‌ها علیه کشور ایران بوده و هست. این فرقه، با لابی‌ها و تریبون‌های مختلفی که در سازمان ملل از آن خود کرده‌ و نفوذ گسترده در این سازمان، برای فشار و آزار جمهوری اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

طی چند روز اخیر نیز که دوباره اخبار مذاکرات و بالا و پایین کردن تحریم‌ها داغ شده است، تشکیلات بهائی نگران از کوچکترین رفع تحریمی به سود ایران، دست به کار شده و با صدور بیانیه‌های مختلف، داستان‌های تکراری خود را علیه ایران و به منظور کارشکنی در اوضاع کنونی، منتشر کرده‌ است.

در بیانیه اخیر، بهائیان ادعا می‌کنند از تشدید سرکوب‌ها نگرانند و مطبوعات را به دروغ‌پردازی‌هایی که پیشتر در مورد قبرستان، روستای ایول و… داشتند، ارجاع می‌دهند. این در حالی است که یکی از ترفندهایی که همواره اعضای خود فرقه به آن اعتراف کرده‌اند، قانون شکنی و در پی آن مظلوم نمایی با برخورد طبیعی با قانون‌شکنی‌هایشان است.

بدخواهی و دشمنی سیستماتیک این فرقه با کشور هر روز، با جلوه‌ای تازه‌ نمایان می‌شود.

منبع روشنگر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.