خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانات رهبر انقلاب درباره پیامبر(ص) به زبان بنگالی منتشر شد

با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، کتاب «پیامبر رحمت(ص)» گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره آن حضرت به زبان بنگالی، ترجمه و منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتاب «پیامبر رحمت(ص)» که مجموعه بیانات حضرت آیت‌‌اللّه العظمی خامنه‌‌ای (مدظله العالی) رهبر انقلاب اسلامی درباره پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) (از ولادت تا بعثت و دوران زندگانی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه گذاری تمدن اسلامی) است، توسط معاونت بین‌‌الملل مؤسسه فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی و با تلخیص و ویراستاری محمدحسن مقیسه در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار به چاپ رسید.

این اثر پس از ترجمه توسط عیسی شاهدی و ویراستاری عبدالقدوس بادشا توسط انتشارات شوچی پوترا در چارچوب طرح تاپ مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و به سفارش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منتشر شد.

این کتاب در هفت فصل و در ۲۵۶ صفحه در قطع رقعی و با جلد گالینگور – شومیز براق و در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و به زبان بنگالی منتشر شده و در حوزه بنگلا زبان وارد بازار نشر (بنگلادش و کلکته هند) خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «پیامبر رحمت(ص)» به مناسبت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و نیز بزرگداشت هفته وحدت رونمایی و توزیع می شود.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.