خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

درب ماشین ظرفشویی را که باز کنید متوجه این موضوع خواهید شد که طبقه ها و قفسه ها مختلف و متنوعی در این دستگاه وجود دارد، طبیعتا نحوه قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی به این شکل نخواهد بود که هر کدام از آن ها را بدون رعایت مورد خاصی درون ماشین ظرفشویی قرار دهید.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)، یکی از دستگاه هایی که به دلیل کاربرد زیاد خود جهت راحت کردن زندگی روتین وارد منازل مصرف کنندگان شده است ماشین ظرفشویی میباشد، اما اگر به تازگی اقدام به خرید ماشین ظرفشویی کرده اید طبیعتا سوالاتی در مورد این دستگاه دارید که یکی از آن ها نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد، چنانچه این سوال برای شما مطرح نی باشد در ادامه با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

آموزش قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدمان لیوان ها و فنجان ها در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدن قاشق و چنگال در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدن تابه و قابلمه در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدن ظروف پلاستیکی در ماشین ظرفشویی

آموزش قرار دادن بشقاب ها در ماشین ظرفشویی

 

آموزش قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی

درب ماشین ظرفشویی را که باز کنید متوجه این موضوع خواهید گشت که طبقه ها و قفسه ها مختلف و متنوعی در این دستگاه وجود دارد، طبیعتا نحوه قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی به این شکل نخواهد بود که هر کدام از آن ها را بدون رعایت مورد خاصی درون ماشین ظرفشویی قرار دهید، بلکه برای انجام اینکار باید موارد مختلفی را مدنظر خود داشته باشید و آن ها را بررسی کنید.

  • اولین چیزی که باید به آن توجه ویژه ای کنید این است که نحوه قرار گیری باید به شکلی باشد که آبپاش ها بتوانند درون ظروف را پوشش بدهند.
  • دومین مسئله ای که باید به آن توجه کرد حجم ظروف است، به قطع اندازه یک چنگال با یک قابلمه قابل قیاس نیست.

 

نحوه چیدمان لیوان ها و فنجان ها در ماشین ظرفشویی

یکی از ظروف پر مصرف در هر خانه و منزلی لیوان و فنجان هستند، به تبع اگر نحوه قرار دادن لوان ها و فنجان ها در ماشین ظرفشویی به درستی انجام نگردد این ظروف به خوبی تمیز نخواهند شد، در ادامه به بررسی آموزش قرار دادن لیوان ها در ماشین ظرفشویی خواهیم پرداخت:

  • لیوان ها و فنجان ها باید در طبقه بالای ماشین ظرفشویی قرار بگیرید.
  • توجه داشته باشید که این ظورف حتی اگر هرچقدر هم کوچک باشند باید به صورت بر عکس قرار بگیرند.
  • سعی کنید میان ظروف فاصله بگذارید تا آب به خوبی میان آن ها بچرخد.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی تکا و بروز خرابی در این دستگاه می توانید  برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ظرفشویی تکا در شرق تهران بهره مند شوید.

نحوه چیدن قاشق و چنگال در ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از ظروف آشپزخانه ای که بسیار پر کاربرد می باشد قاشق ها و چنگال ها می باشند، توجه بسیاری به این موضوع داشته باشید که قاشق و چنگال به دلیل حجم کمی که دارند نحوه قرارگیری آن ها را بسیار مهم کرده است، اگر در مورد این موضوع اطلاعی ندارید در ادامه با بررسی نحوه چیدن قاشق و چنگال در ماشین ظرفشویی با ما همراه باشید.

  • قاشق و چنگال و امثالهم را باید در پایین ترین طبقه یخچال به شکل کنار هم قرار داد.
  • توجه داشته باشید که دسته قاشق، چنگال و یا چاقو شما باید به سمت پایین ( به سم خودتان) باشد.
  • بهتر است که برای شستشوی خوب قاشق ها و چنگال ها بهتر است تا چیزی روی قاشق چنگال ها باقی نماند.

نحوه چیدن تابه و قابلمه در ماشین ظرفشویی

طبیعتا پخت غذا در هر خانه ای بدون استفاده از ماشین ظرفشویی هرگز مقدور نمی باشد، به همین سبب هم اکثر بانوانی که در ابتدا با استفاده از ماشین ظرفشویی آشنا نیستند این پرسش را مظرح می کنند که نحوه چیدن تابه و قابلمه در ماشین لباسشویی به چه صورت می باشد، در ادامه این آموزش را به شما می دهیم تا برای انجام اینکار در منزل خود مشکلی نداشته باشید.

  • توجه کنید که قابلمه ها و تابه ها به دلیل حجم به نسبت زیاد خود می توانند به بازو های آبپاش فشار زیادی بیاورند و یا حتی منجر به خراب شدن آن ها شوند.
  • توجه کنید که هم خود تابه و قابلمه به صورتی قرار گیررد که برخوردی با بازو های آبپاش نداشته باشند.
  • هم دسته های آن ها به صورتی باشند که برخوردی با چیدن بازو های آب پاش ماشین ظرفشویی نداشته باشند.
  • قابلمه و تابه باید در بزگترین طبقه و قفسه ماشین ظرفشویی قرار بگیرد.

نحوه چیدن ظروف پلاستیکی در ماشین ظرفشویی

در هر خانه ای تعدادی ظروف وجود دارند که بر خلاف دیگر ظروف از جنس پلاستیکی می باشند، بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند این ظروف را در ماشین ظرفشویی نشویند اما اگر شما از این دسته افراد نیستید می توانید در ادامه با بررسی نحوه چیدن ظروف پلاستیکی در ماشین ظرفشویی با ما همراه باشید.

  • ابتدا چک کنید که این ظروف قابلیت شسته شدن در ظرفشویی را دارند( اگر این قابلیت را داشته باشند به کمک آرمی که روی آن ها هست می توانید به آن پی ببرید.
  • اگر این مشکل وجود نداشت آن را در طبقات بالا و به صورت بر عکس بزارید تا از هیتر حرارتی دور باشد و تغییر شکل ندهد.
  • چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

کاربران گرامی؛ در صورتی که از ماشین ظرفشویی بهی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در شهر خود بهره مند گردید.

آموزش قرار دادن بشقاب ها در ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از مواردی که مصرف کنندگان زیاد در مورد آن سوال می کنند این است که نحوه قرار دادن بشقاب ها در ماشین ظرفشویی به چه صورت می باشد، در صورتی که در این مورد سوال دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به تشریح آن بپردازیم:

  • بشقاب ها به دلیل پربی زیاد باید در قفسه های پایین قرار بگیرند.
  • سعی کنید بشقاب ها کمی به سمت خلاف جت پمپ متمایل باشند تا سطح آن ها به خوبی شسته گردد.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.