خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توجه ویژه «فاطمه رهبر» در مساعدت به نیازمندان غیرمسلمان فراموش نمی‌شود

این بار به جای سلام باید با خداحافظی شروع کنم در این روزها‌ی شوربختانه بیش از ندای سرور و شادی، شیون و عزا به گوش می‌رسد و به جای صف مدیحه‌سرایان چشمان‌مان بساط مرثیه سرایان را نظاره می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت فاطمه رهبر نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس و نیز منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مره‌صدق به شرح زیر است:

خداحافظ خانم دکتر

این بار به جای سلام باید با خداحافظی شروع کنم در این روزها‌ی شوربختانه بیش از ندای سرور و شادی، شیون و عزا به گوش می‌رسد و به جای صف مدیحه‌سرایان چشمان‌مان بساط مرثیه سرایان را نظاره می‌کند، اما لازم و ضروری است که در وداع نابهنگام بانویی درستکار و وظیفه‌شناس قدردان تلاش‌های بیکران خانم دکتر فاطمه رهبر باشم.

نام کوچک و نام خانوادگی او هر دو به قامت او برازنده بودند که او شور و امید جوانی را با تجربه و متانت میانسالی و درایت پیرانه سری با هم داشت و به ویژه توجه ویژه او در مساعدت به نیازمندان غیر مسلمان در ایام حضور موثرشان در کمیته امداد از یاد نخواهد رفت.

جا دارد که به تمام منتخبان مجلس یازدهم فقدان ایشان را تسلیت گفته و برای یاران و خانواده بزرگوار ایشان و همفکران سیاسی این بانوی اندیشمند و بصیر صبر و شکیبایی آرزو کنم.

انتهای پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.