خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ببینید| زندگی پس از زندگی (قسمت ۲۱) + دانلود

قسمت بیستم و یکم برنامه‌ی زندگی پس از زندگی، شبکه‌ی چهار سیما، این برنامه به گفتگو با افرادی می‌پردازد که تجربه‌ی مرگ موقت را داشته و قسمتی از جهان پس از مرگ را درک کرده‌اند، به‌طورخلاصه این برنامه با کسانی گفتگو می‌کند که مرده و زنده شده‌اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای دیدنی است از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند. در این برنامه با تجربه گران مختلف از شهر‌ها و روستا‌های متعدد ایران در ۴ سال پژوهش و مصاحبه حضوری انجام شده است.

این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۵ تا ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی آقای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می‌شود.
«زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۷ پخش می‌شود. این برنامه ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

دانلود قسمت 21 «برنامه زندگی پس از زندگی» - شبکه چهار سیما
دانلود قسمت ۲۱ برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار سیما
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

4 نظرات
  1. عبدالعظیم می گوید

    لطفا وقت برنامه بیشتر بشه،و میان برنامه ها کمتر بشن تا شخص میهمان بیشتر بتونه توضیح بده. با تشکر بخاطر زحمات و برنامه بسیار عالیتون.

    1. عبدالعظیم می گوید

      با سلام،بعضا افراد پس از تجربه یه قدرت هایی پیدا می کنند مثل ذهن خوانی و… لطفا در مورد این قدرت ها هم از میهمان سوال شود که چه قدرتی پیدا کرده است.با تشکر.

  2. عبدالعظیم می گوید

    چرا یک فرد گنهکار مثل قسمت ۲۰ تجربش باید لذت آور باشه ولی مدافع حرم قسمت۲۱ یک روز باید عذاب ببینه؟

  3. عبدالعظیم می گوید

    لطفا علت عذاب شدن این مدافع حرم را در قسمت۲۱ بفرمایید.