خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضرت مریم از نگاه اسلام ؛ موضوع این هفته «فراتر از تصویر» در هیسپان تی وی

این قسمت از برنامه فراتر از تصویر (Más allá de la imagen) که از شبکه هیسپان تی وی به روی آنتن می رود، به بررسی دیدگاه اسلام در مورد حضرت مریم (س) می پردازد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزبرنامه هفتگی فراتر از تصویر هیسپان تی وی در قسمت پیش رو به موضوع حضرت مریم از نگاه اسلام و همچنین مجموعه تلویزیونی سانتا ماریا می پردازد.

سانتا ماریا داستان مادر عیسی را بر اساس آموزه های قرآنی تعریف می کند؛ علی رغم این واقعیت که بسیاری از خصوصیات دین اسلام در اکثر نقاط جهان ناشناخته است ولی  قرآن جدا از اعطای رهنمودهای پیرامون اسلام  به بیان داستان ها و واقعیت هایی درباره بقیه ادیان می پردازد و به لطف همین کتاب مقدس مسلمانان از بقیه ادیان توحیدی ، پیامبران و خصوصیات آنها به خوبی آگاه هستند.

فراتر از تصویر در این قسمت از برنامه، به شخصیت حضرت مریم (س) برجسته ترین شخصیت مذهبی که دین اسلام را با مسیحیت پیوند می دهد، می پردازد.

گفتنی است، «فراتر از تصویر» محصول شبکه هیسپان تی وی با اجرای مهدیه اسماعیل پور و در قالب گفتگو، روز سه شنبه ساعت ۴ صبح به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه پخش و تکرار آن همان روز ساعات ۷ ،۱۱ و ۲۰ و روز چهارشنبه ساعت ۱۳ برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی وی به روی آنتن می رود.

منبع: برنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.