خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تصویب قطعنامه ضدایرانی در سازمان ملل با حداقل آرا

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ به گزارش این خبرگزاری از مجموع ۱۹۳ عضو حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل تنها هفت عضو آن که عموما از کشورهای ناتو بودند به عدم رعایت حقوق بشر در ایران رای مثبت دادند . از این میان ۳۵ عضو رای منفی داشته و ۶۹ عضو نیز رای ممتنع به صندوق انداختند . 
این قطعنامه که در تائید نقض حقوق بشر در ایران صادر شده در حالی به تصویب سازمان ملل رسید که با کمترین آرای ممکن همراه بوده است . 
این قطعنامه از سوی کانادا مطرح شده و توسط کشورهای عضو ناتو و نیز رژیم صهیونیستی مورد حمایت قرار گرفت . روسیه ،بلاروس ، بولیوی ، مصر ، هند ، عراق ، قزاقستان ، چین ، کره شمالی ، کوبا و لبنان از جمله کشورهایی هستند که با این قطعنامه مخالفت کردند .
برزیل، اردن، لیبی، عربستان و آفریقای جنوبی نیز از جمله کشورهایی به شمار می آیند که به این قطعنامه ضدایرانی رای ممتنع دادند . 
این قطعنامه بر اساس گزارش دروغ اخیر “احمد شهید” مبتنی است. 
نماینده ایران به قطعنامه کمیته حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعتراض و خاطرنشان کرد در این قطعنامه به «تحولات مثبتی» که از زمان روی کار آمدن حسن روحانی در سال ۲۰۱۳ روی داده اشاره ای نشده است. 
وی گفت: در زمانی که بخش‌های زیادی از منطقه ما در آتش افراط گرایی می‌سوزد صدور چنین قطعنامه‌ای یک اقدام مخرب است. 
سرکرده منافقین از این قطعنامه استقبال کرده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.