خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ادعاهای عجیب نتانیاهو درباره داعش

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو گفت: به عنوان نخست وزیر از دادستان کل می خواهم اقداماتی را به منظور سلب تابعیت افرادی را که قصد دارند به گروه داعش بپیوندند، اتخاذ کند.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هر فردی بخواهد به داعش بپیوندد، شهروند اسراییلی نیست!
 
مدتی است که تروریست های داعش در عراق و سوریه دست به جنایت می زنند و رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای منطقه از این تروریست ها حمایت می کنند و گسترش این حمایت ها عمدتا از سرزمین های اشغالی صورت می گیرد.
 
به تازگی ژنرال “آموس یادلین” رییس سابق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی گفته است که داعش تا مدت ها تهدیدی استراتژیک برای اسرائیل محسوب نمی شود.
این سخن تامل برانگیز در حالی مطرح می شود که تروریست های تکفیری داعش به قلب اروپا نفوذ کرده و با بمب گذاری در فرانسه موجی از التهاب را در بین فرانسویان ایجاد کرده اند.
 
اکنون این پرسش مطرح می شود که چرا “یادلین” معتقد است که داعش تا مدت ها تهدیدی برای اسرائیل تلقی نمی شود؟ شاید یکی از دلایلی که در این زمینه وجود دارد اینکه اسرائیل انواع کمک های تسلیحاتی، مالی، لجستیکی و پزشکی را در اختیار داعش قرار می دهد و به ازای آن تهدید امنیتی را از خود دور می کند و لذا هر کمکی که لازم باشد داعش از اسرائیل دریافت خواهد کرد.
 
در ۴ سال گذشته بارها رژیم صهیونیستی از گروه تکفیری داعش در برابر ارتش سوریه حمایت کرده است که از آن جمله می توان به بمباران فرودگاه دمشق توسط جنگنده های این رژیم اشاره کرد.
منبع: ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.