خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

درخواست رهبران مسیحی ارتدوکس از وزارت امنیت داخلی آمریکا برای باز کردن مرزها

این رهبران در نامه خود با اشاره به ارزش جان انسان‌ها در مسیحیت، تأکید می‌کنند بازداشتی‌ها به دلیل فضای متراکم محل‌های نگهداری قادر به رعایت استانداردهای فاصله‌گذاری اجتماعی نیستند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)؛ ۹ رهبر مذهبی از مسیحیان ارتدوکس در نامه‌ای از وزارت امنیت داخلی آمریکا درخواست کردند به دلیل شیوع کرونا، مهاجرانی که بدون دلیل در گذرگاه‌های مرزی در بازداشت هستند، آزاد کند تا جان آنها به خطر نیفتد. این رهبران در نامه خود با اشاره به ارزش جان انسان‌ها در مسیحیت، تأکید می‌کنند بازداشتی‌ها به دلیل فضای متراکم محل‌های نگهداری قادر به رعایت استانداردهای فاصله‌گذاری اجتماعی نیستند.

براساس نتایج یک تحقیق در دانشگاه سیراکیوز آمریکا اکثر کسانی که توسط اداره مهاجرت آمریکا بازداشت شده‌اند، در سال‌های اخیر هیچ محکومیت کیفری نداشته‌اند. رهبران مسیحی ارتدوکس همچنین درخواست کرده‌اند مقررات رفت و آمد را باید تسهیل کرد تا در مرزهای آمریکا تجمع و تراکم که دلیل اصلی سرایت ویروس کشنده کروناست، تسهیل شود.

وضع مهاجران در گذرگاه‌های مرزی آمریکا و اتحادیه اروپا به شدت خطرناک است. هفته پیش نیز یک سازمان خیریه در نامه‌ای به وزیر کشور انگلیس درخواست کرد کودکانی که در مرز یونان و بریتانیا برای روزهای متمادی معطل مانده‌اند، وارد بریتانیا کند. وزیر کشور در پاسخ اعلام کرد به مقررات اتحادیه اروپا و ترکیه همچنان پایبند است. کمیته آزادی‌های مدنی، عدالت و امور داخلی پارلمان اروپا اخیراً خواستار تخلیه ۴۲۰۰۰ نفر در این جزایر به عنوان اقدام پیشگیرانه فوری شد.

منبع christianpost
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.