خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کرونا، ۱۰ مسجد انگلیس را به سردخانه موقت تبدیل کرد

به دلیل افزایش آمار فوتی ها ناشی از ویروس کرونا در انگلیس، ده مسجد این کشور به سردخانه موقت تبدیل شده است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ با افزایش مبتلایان ویروس کرونا در اروپا، خسارت های بسیاری به این کشورها از جمله انگلیس وارد شده، باشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و مساجد بسته شده است.

در همین راستا، به دلیل حجم زیاد فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از جمله لندن و بیرمنگهام، ده مسجد این کشور به سردخانه موقت تبدیل شده است.

منابع آگاه از این مساجد اعلام کردند: یکی از مساجد بیرمنگهام به دلیل ویروس کرونا، هفته ای ۲۵ جنازه تحویل می گیرد و این میزان پیش از این آمار در طول یک سال بوده است و هم اکنون سالن های نماز پر از تابوت شده است.

در همین راستا، «روبرت گنریک»، وزیر مسکن بریتانیا اعلام کرد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۸۲ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده و سومین کشور اروپایی بعد از آمریکا و ایتالیا است که بیشترین آمار مبتلایان را دارد.

دولت انگلیس اعلام کرد: روزانه از صدها هزار نفر تست گرفته می شود. همچنین به دولت انگلیس انتقادهای بسیاری وارد است که چرا آنقدر دیر برای شناسایی مبتلایان به فکر افتاده اند و برخی نیز معتقدند که انگلیس آمار واقعی خود را پنهان می کند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.