خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تقدیر و تشکر نائب رئیس مؤسسه اهل بیت هند از آیت الله اعرافی

پس از نامه اخیر آیت الله اعرافی به رهبران دینی، نایب رییس موسسه اهل بیت (ع) هند طی پیامی از این اقدام وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزراش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی، نائب رئیس موسسه اهل بیت (ع) هند، از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه ایران، در مورد نامه ای که خطاب به رهبران دینی هند، نوشته بود،  تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

سلام خالصانه و با تقدیر و تشکر شایسته از فرهیخته و فرزانه محترم حضرت آیت الله اعرافی

مدیر محترم حوزه‌های علمیه و عضو جامعه مدرسین حضرت آیت الله علیرضا اعرافی دامت برکاته که با نکته‌های دلاویز و گفته‌های بلند، صحیفه‌های سخن را علم پرور کرد و با وجود شیوع ویروس کرونا، نامه ای خطاب به رهبران دینی و معنوی هندوستان نوشت و ضمن ابراز همدردی با مصیبت و آسیب دیدگان، به پیروان تمام ادیان و ملت های جهان ابراز امیدواری کرد که تمام بلاها و نابسامانی ها از جهان به ویژه کشور هند به دور باشد. ان شاء الله

همچنین حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی کلکتوی از روحانیون و نویسندگان مشهور هندوستان در پیامی از محبت خالصانه، ابراز همدردی و نکات بسیار ارزشمند آیت الله اعرافی پیرامون بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان، تقدیر و تشکر کرد.

منبع رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.