خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش هندوان افراطی سبب حذف یک آگهی تبلیغاتی در هند شد

یکی از معروف ترین برندهای جواهرات هند به نام «تانیشق» پس از واکنش های تند یک آگهی تصویری اش را حذف کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یکی از معروف ترین برندهای جواهرات هند به نام «تانیشق» پس از واکنش های تند هندوان افراطی آگهی تبلیغی خود را حذف کرد. در این فیلم کوتاه تبلیغاتی که در کار زاری بنام وحدت میان هندوها و مسلمانان ( ایکتاوم) نشر شده بود، یک خانواده مسلمان را نشان می داد که مراسم حمام کودک را برای عروس باردار هندوی آنان ترتیب داده بودند.

واکنش های هندوان افراطی سبب حذف یک آگهی تبلیغاتی در هند شد

اکثر مخالفان این تبلیغ تجارتی مسؤلین برند مذکور را به ترویج ازدواج میان پیروان ادیان مختلف متهم کردند.

تانیشق با نشر اعلامیه ای در باره حذف این پیام تبلیغاتی گفته است: «با در نظر داشت احساسات مردم برای سلامتی کارمندان این شرکت آگاهی را حذف کرده است.»

یکی از معروف ترین برندهای جواهرات هند به نام «تانیشق» پس از واکنش های تند یک آگهی تصویری اش را حذف کرد.

شرکت تانیشق، برند معروف جواهرات هند درباره این که آیا کارمندان این شرکت پس از نشر این آگهی تهدید شده اند یا نه، جزئیات بیشتری فاش نکرده است.

براساس این گزارش شماری از کاربران در توییتر با هشتک #BoycottTanishq این شرکت را به تبلیغ «جهاد عشق» متهم و تاکید کردند که مردان مسلمان به بهانه عشق وازدواج زنان هندی را وادار به پذیرفتن دین اسلام می کنند.

واکنش های هندوان افراطی سبب حذف یک آگهی تبلیغاتی در هند شد

افزون بر این، پس از موج اعتراض هندوان سهام برند تجارتی تانیشق در بازار سهام هند ۲/۵ در صد افت کرد.

سازمان ها دیدبان حقوق بشر و عفو بین الملل ماه گذشته گزارش کردند که حکومت هندوستان به رهبری نارندرا موردی، برخورد علیه جمعیت مسلمان این کشور را تحریک و حمایت میکند.

منبع: دویچه وله

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.