خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شیاطینی همچون ترامپ و مکرون دنبال جنگ افروزی بین ادیان هستند

رهبر شیعیان بحرین:

شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا، گفت: شیاطینی امثال ترامپ در آمریکا و مکرون در فرانسه در واقع به دنبال جنگ افروزی میان ادیان آسمانی هستند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با انتشار بیانیه ای اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر تحریم آستان قدس رضوی را اقدامی شیطانی و پلید عنوان کرد.

در بیانیه شیخ عیسی قاسم آمده است: ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به علت حماقت، بداندیشی، بداخلاقی و نادانی مرتکب این همه بی عدالتی‌ها، گستاخی‌ها، جهل‌ها، محاسبات غلط و نفرت از حقیقت، عدالت، صلح و مردم و منابع پرتوهای الهی بر روی زمین شد و از هیچ اقدامی برای از بین بردن وحدت انسانی فروگذار نکرد.

این بیانیه می‌افزاید: شدت بدبختی این انسان بد موجب گردید تا در روزهای شوم پایانی اش با وضع تحریم اقتصادی علیه آستان قدس رضوی، دست به جنگی تجاوزکارانه، جاهلانه و بدخواهانه علیه آستان قدس رضوی بزند که مرقد یکی از ائمه اطهار حق و عدالت و هدایت از خاندان رسول الله (صلی الله علیه و آله) را در خود جای داده است. این درحالیست که منافع مادی آستان قدس رضوی فقط در خدمت کلمه توحید و تبلیغ اندیشه و معنویت است که بشریت اکنون فاقد آن است و هیچ چیزی به اندازه این کلمه قادر به نجاتش نیست.

این بیانیه افزود: مشهدالرضا جبهه نظامی، حزب سیاسی و بنگاه اقتصادی تغذیه کننده جبهه‌های رزم نیست بلکه منبعی از منابع انوار الهی در زمین است. اموال آن وقفی و اهدا شده از طرف مؤمنان فقط برای تبلیغ کلمه توحید و ارزش هالی الهی و یاری مددجویان و نیازمندان و گرفتاران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت ننگین جنایتی به نام ترامپ اما تحت مسئولیت کل نظام سیاسی آمریکا باقی خواهد ماند و به طور کلی جنایت آمریکا خواهد بود دقیقاً مثل هر جنایت از جنایاتی که این شیطان مرتکب شده است.

شیخ عیسی قاسم در خاتمه گفت: امثال شیاطینی همچون ترامپ در آمریکا و مکرون در فرانسه به دنبال جنگ افروزی میان تمام ادیان آسمانی هستند و تمام پیروان این ادیان باید آنها را دشمن واقعی خود بپندارند.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.