خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری شصتمین جلسه شورای سیاستگذاری ادیان

شصتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها به ریاست ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جلسه شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها به ریاست ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور اعضای شورا در محل حوزه ریاست این سازمان، برگزار شد.

ابراهیمی‌ترکمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله محمدعلی تسخیری و علامه محمدتقی مصباح یزدی، بر لزوم تداوم و پیگیری همکاری‌های مشترک ایران و روسیه در زمینه ادیان الهی و تأکید بر تداوم همکاری‌ها بر اساس موافقتنامه فرهنگی دو کشور بیان کرد.

در ادامه این نشست، اعضای شورا به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه اقدامات شورا در پیشبرد اهداف شورای سیاستگذاری به ویژه بحث استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان دانشگاهی در زمینه ادیان و گفت‌وگوهای دینی پرداختند.

اقدامات مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها در مواجهه با بروز بحران کرونا در سطح جهان، مروری بر سیاست‌های شورا در سال آتی و … از دیگر برنامه‌های این شورا بوده است.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.