خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسقف اعظم کانتربری فرزند نامشروع منشی چرچیل از آب درآمد‍!

ادیان نیوز: اسقف اعظم کانتربری در بیانیه‌ای که روز شنبه در رسانه‌های انگلیس منتشر شد، بیان داشت که این واقعیت را که برایش ” کاملا غیرمنتظره ” بوده از طریق آزمایش “دی ان ای ” کشف کرده است.
اسقف اعظم کانتربری تاکنون فکر می‌کرده است که پدرش “کوین ولبی ” است.
وی همچنین گفته است که مادرش “جین ویلیامز” و “کوین ولبی” هر دو الکلی بوده‌اند هر چند مادرش در سال ۱۹۶۸ میلادی از این اعتیاد بهبود یافت و دیگر لب به الکل نزد.
اسقف اعظم کانتربری افزود که اما “کوین ولبی” درنتیجه اعتیاد به الکل و کشیدن سیگار در سال ۱۹۷۷ میلادی و در زمانی که ۲۱ ساله بوده فوت کرده است.
وی عنوان کرده است که در نتیجه داشتن والدینی معتاد اوایل زندگی‌اش وضعیت بدی داشته و بعداً از برکت مراقبت‌های مادربزرگش برخوردار از تربیت و آموزش فوق‌العاده می‌شود.
در همین حال “جین ویلیامز” مادر اسقف اعظم کانتربری نیز شامگاه جمعه در بیانیه‌ای، اعتراف کرده در اوایل ازدواجش در حالی‌که بشدت تحت تاثیر الکل بوده با “آنتونی مونتاگو براون” که او نیز الکل مصرف کرده بود، هم‌بستر شده است.
جین ویلیامز در همین حال با بیان اینکه پسرش تقریبا نه ماه بعد از ازدواجش با کوین ولبی در سال ۱۹۵۵ میلادی در آمریکا، به دنبال آمد، عنوان کرد که هرگز تصور نمی‌کرده که پسرش حاصل رابطه نامشروعش با براون بوده است.
به گفته جین ویلیامز، وی در آن زمان که ۲۵ سال سن داشته، منشی وینستون چرچیل بوده و به دلیل مشغله زیادش، به‌ شدت از سوی شوهرش کوین ولبی برای رها کردن شغلش تحت‌فشار بوده است. 
انتونی مونتاگو براون در سال ۲۰۱۳ میلادی فوت کرد.
منبع: ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.