خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آثار دانشگاه ادیان و مذاهب برگزیده جشنواره فارابی شد

آثار چهار تن از استادان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی حائز رتبه شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی چهار تن از استادان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با آثار تألیفی خود خوش درخشیدند و حائز رتبه شدند.

در گروه علوم قرآنی، تفسیر و حدیث نیز سید محمدعلی طباطبایی، استاد دانشگاه ادیان و مذاهب با رساله دکتری «بررسی زمینه‌های تاریخی اعتقاد به تحریف تورات و انجیل در میان مسلمانان نخستین» به عنوان برگزیده دوم سطح بزرگسال دست یافت.

در گروه فلسفه، منطق و کلام در سطح بزرگسال نیز سید جمال‌الدین میرشرف‌الدین، دیگر استاد دانشگاه ادیان و مذاهب با ارائه رساله دکتری با عنوان «دانایی عملی در اندیشه ارسطویی (پیش‌درآمدی بر فلسفه عملی بر بنیاد فرونسیس ارسطویی)» حائز رتبه دوم شد.

رساله دکتری «شکاف میان معرفت اخلاقی و عمل اخلاقی نزد قاضی عبدالجبار و ابوحامد غزالی» تألیف دکتر حسین خندق‌آبادی فارغ‌التحصیل دانشگاه ادیان و مذاهب در بخش بزرگسال گروه اخلاق، ادیان و عرفان، شایسته تقدیر شد.

رساله دکتری «خاستگاه و آداب معنوی صنایع و هنر در فتوت‌نامه‌های ایرانی اسلامی» تألیف دکتر سیده مریم ایزدی دهکردی دیگر فارغ‌التحصیل دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در بخش بزرگسال گروه مطالعات هنر و زیبایی‌شناسی، اثر شایسته تقدیر شد.

گفتنی است مراسم تقدیر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی روز دوشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.